Yapmıyorsan istemiyorsundur...

Yapmıyorsan istemiyorsundur...

8 Haziran 2016 Çarşamba

O.D.T.Ü Stadyumundaki İyileştirme Çalışmaları

Herkese esenlikler,

Bundan yaklaşık üç ay önce ODTÜ'ye gittiğimde, koşu pisti o kadar kötü durumdaydı ki, bırakın ODTÜ'ye yakışmayı dünya üzerinde hiçbir yere yakışmıyordu.Çukurlar oluşmuş ve su birikintilerinin olduğu yerler balçık halinde. Elimde bu döneme ait görsel bulunmadığı için koyamıyorum. Tanrıdan dilerim ki hiçbir zaman böyle bir durum oluşmasın.

Derken yaklaşık bir ay önce, kış boyunca balçık halde olan koşu pistinin (stadyum) asfalt ile kaplandığını, pistinin etrafına da su mazgalları yapıldığını görmüş ve ne yalan söyleyeyim sevinmiştim. Evet buraya pist demek olası değildi, çimler iğrenç durumdaydı ama ölümü görüp sıtmaya razı olma durumu söz konusuydu.


Biz de oğlumla duruma adapte olmuş ve balçıksız bir zeminin tadını çıkarmaya başlamıştık.


Ben konuyu daha fazla sorgulamayıp pistin hep böyle kalacağını düşünürken, geçtiğimiz hafta sonu gördüm ki, ODTÜ hala spordan umudunu kesmemiş, çimleri ve pisti ODTÜ'ye yaraşır bir hale getirmek için kolları sıvamıştı.




Bayağı da yol kat edilmiş. Çimler canlanmış (gerçi mezuniyet töreninde mahvolacaklar ama ne yapalım, ben de o çimleri tam 3 kere mahvettim) ve benim asfalt olarak hatırladığım pist, granülümsü bir malzeme ile kaplanmıştı. Çalışanlar olmasa da malzeme çok kaliteli gözüküyordu. Mezuniyet töreninin 25 Haziran'da olacağı düşünülürse, önümüzdeki günlerde pistin tamamlanacağını düşünmek gerçekçi olacaktır. ODTÜ'nün dünya standartlarında bir piste kavuşması beni çok mutlu edecek. Denemek için sabırsızlanıyorum. İzlenimlerimi buradan paylaşıyor olacağım.

Herkese esenlikler

Dipçe: Devrim yazısını mı boyamışlar? Sizin gözünüze de daha parlak geliyor mu?

Güncelleme:

Ve sonunda stadyumdaki çalışmalar tamamlanmış. ODTÜ çok modern bir atletizm pistine sahip olmuş. Pistin yağmur sırasında veya sonrasındaki başarımını henüz tanık olmadım ama olursam onu da buradan paylaşacağım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder