Yapmıyorsan istemiyorsundur...

Yapmıyorsan istemiyorsundur...

24 Aralık 2017 Pazar

Lego Technic yarış bisikleti

Herkese esenlikler,

Bu blogu yazmaya karar verdiğimde, amaçlarımdan biri de Lego Technic modellerimi paylaşmaktı. Ama ne yazık ki bunu şimdiye kadar yapamadım. İşte bu konuya bir giriş yapmak amacıyla bu yazıyı hazırladım. Aslında yazıdan daha çok görsel ve izleti.

Lego teknik ile yaptığım modelleri genelde ya profesyonel yaşantımda uğraştığım alanlardan seçiyorum ya da spor. Bu ilk paylaşım spor ile ilgili. Bir bisiklet modeli. Adım adım yapma yönergesi hazırlayamadım. Zaten model incelendiğinde çok karmaşık olmadığı görülecektir. Önce bir kaç görsel...




Görüleceği üzere, bisiklet tek vitesli ve güç aktarma sistemi işlevsel. Birden fazla vites koymayı başaran biri var mı emin değilim. Ama bundan sonraki amaçlarım arasına girdi bile bu konu. Fren sistemi yok. Bisikleti çirkinleştirmeden koymanın bir yolunu henüz bulamadım. Lastikler ve jant lego nun motorsiklet için çıkardığı ürünler ama daha iyisini bulamadım. Bunun dışında, kadroyu futuristik triatlon bisikletleri gibi yapmak istedim. Sele borusu ve gideonda ise yeni nesil aero bisikletleri örnek aldım.

Bu blogda tanıttığım gerçek bisikletimle lego yarış bisikletimin yanyana koyduğumuzda ise şöyle bir görsel ortaya çıktı.



Bu da işlevselliği gösteren bir izleti...


Bu bisikletin 2. sürümü üzerinde çalışıyorum şu sıralar. Tamamladığımda ve eğer içime sinerse yine buradan paylaşıyor olacağım.

Bu bir başlangıç olsun.

Herkese esenlikler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder